PODPORA
Podpora je definirana kot strokovna pomoč uporabniku. Dobra podpora pomeni, da se uporabniku nudi pomoč v najkrajšem možnem času s kratkim odzivnim časom in kratkim zastojem pri uporabniku. Podpora se praviloma ne zaračunava, ker je njen osnovni namen pomoč pri zagonskih težavah, ki izvirajo predvsem zaradi neznanja uporabnika. S pomočjo podpore se izvaja proces izbire optimalne opreme pred naročilom označevalne naprave in varčuje kapacitete tehnikov po implementaciji naprav v proizvodnji.
V podporo štejemo:
-
izdelava testov in vzorcev
-
svetovanje in izbira optimalne označevalne rešitve
-
napotki in priporočila v času konstrukcije naprav po naročilu
-
implementacija in zagon izbrane označevalne rešitve
-
šolanje uporabnikov
-
osvežitveno šolanje
-
podpora za optimizacijo delovanja
-
sodelovanje z naročniki ob spremenjenih in novih zahtevah glede označevanja
Del podpore je tudi servisna dejavnost, ki pa vključuje:
-
reševanje garancijskih zahtevkov
-
preventivni periodični pregled
-
popravilo naprav za označevanje (diagnostika in zamenjava iztrošenih ali pokvarjenih delov)
-
izposoja nadomestne naprave, da se skrajša čas izpada proizvodnje naročnika